29 Ekim 2007 Pazartesi

beklemenin düşündürdükleri

sayfaya "her gün pazar sanki" gibi bir slogan ekleyeli ne kadar oldu? bana çok taze gibi geliyor. her şeyin durduğu, yapılması gereken işlerin dağ gibi yığıldığı ama günlerden pazar olduğu için bilinçaltının (ve üstünün) hiçbir işi halletmeye izin vermediği, bir iç sıkıntısıyla ertesi günün, hep ertesi günün beklendiği o bitmez pazarları geride bırakalı çok mu oldu cidden?

çok yakın gibi geliyor ama öyle olamayacağını biliyorum. çünkü araya upuzun bir "her gün pazartesi sanki" dönemi girdi. parmak uçlarım, gitara yeni başlamış bir heveslinin parmak uçları gibi.. zonkluyor. ama çalabildiğim ve haftalardır çaldığım tek melodi klavyeden çıkan tıkır tıkır, ritmik bile olmayan bir küçük gürültü.

bütün bu "pazartesi" boyunca yaptığımız işler rüyalarımda bile devam ediyor (dün gece, oyungezer'e yazdığım bir yazının basılmış halini gördüm mesela, düşündüğümden çok farklı görünüyordu ve ben anlamaya çalışıyordum, "bu güvercinlerin konuyla alakası ne, erden niye güvercin resmi koymuş ki bu sayfaya" diye).

sol omzum feci halde kitlenmiş durumda. absürd hareketler, absürd duruşlar geliştirdim omzum daha az ağrısın diye (bi de annemin verdiği kas gevşeticiler var, 3 saatliğine filan da olsa işe yarıyor cidden).

çok okuduk, çok yazdık, çok kafa patlattık, çok heyecanlandık, sabırsızlandık, ümitsizliğe kapıldık, coştuk, sinirlendik ve çok istedik... geride kalan 1,5 ay koca bir pazartesi günüydü ve biz bir günde dört mevsim yaşadık. gün biterken elimizde bir dergiyi dolduran, hatta oradan taşıp gelecek aya kalan metinler birikmişti. hepsini iri bir makinaya teslim ettik. şimdi bekliyoruz. 2 gün, 3 gün.. beklemek pazara mı denk düşüyor yoksa pazartesiye mi...

cumhuriyetin 84'üncü yıldönümü, onu anlayabilen herkes için kutlu olsun.

10 yorum:

Gİzem Aksoy dedi ki...

Serpil Abla ayın birine şurda 3 gün kaldı ve ben ölücem sabırsızlıktan...Çevremede yaydım bundan böyle oyungezer okuyorsunuz diye:)Bir an önce oyungezer arşivimizin oluşması dileğiyle...Yaşasın bağımsızlık yaşasın Türk olmak-anlama bölümünede katılıyorum-

ccasdasd dedi ki...

Ilk yorum bana rastgeldi sanirim.Ben de maalesef hep bi sonraki gune ertelerim.Pazar gunu birsey yapilamiyor :(

Derginiz de umarim 2=3 gune bayilerde olur serpil apla... sabirsizlikla bekliyoruz efem.

ccasdasd dedi ki...

aa ilk yorumu yazmayi kilpayi kacirdim bak tuh :P

ha 29 ekim de kutlu olsun hatirlamisken...

Adsız dedi ki...

Dağıtım olayını hallettiyseniz gerisi hani çok da mühim değil ilk seferlik ya da ikinci seferlik. Eksiklik illa ki olacaktır, çok yormayın kendinizi. Heyecanla bekliyoruz dergiyi :) Cumhuriyet kavramını algılayabilenlerin azınlığa düştüğü şu son yıllarda umarım anlayan ve kıymetini bilenler çoğalır diye de bir temenni ekleyeyim.

mustatata dedi ki...

ilk kez bir yazının 16.00 sularında yani insanların yaşamsal faaliyetler içinde olduğu bi saatte eklendiğini gördüm. başımıza taş yağacak

Adsız dedi ki...

geç be zaman geç,ilerle
make progress. advance. progress. make progress. improve. proceed. keep going. move on. develop. forge ahead. gain. go along. go on. make headway. move. push on. run on. make one's way. go ahead. get along. go forward.
. weiterkommen. fortschreiten. aufrücken. aufwärtsgehen. blühen. fortkommen. gedeihen. vonstatten gehen. vorgehen. vorwärtsgehen. vorwärtskommen. weitergehen. vorrücken.
*ilerlemek-ingilizce ve almancası

üfff geçmiyor zaman geçmiyoorrrr
Zımbılik(uğur)

homesick alien dedi ki...

yahu zaman ilerledikçe dakikalar yavaşlıyor sanki. napıcaz biz bi gün daha? yere göğe bi şeyler yazmak istiyorum, odanın duvarlarını karalamak, zıplamak, cartman olup kendimi dondurmak istiyorum.

bu arada derginin ciltlenmemiş bir kopyasını elimde tutuyorum an itibariyle, sizi daha da sabırsızlandırmak gibi olmasın ama...

Kastrasyon dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kastrasyon dedi ki...

yere göğe bi şeyler yazmak...
odanın duvarlarını karalamak...
zıplamak...
cartman olup kendimi dondurmak...

Öyle tahmin ediyorum ki "diş gıcırtılarım" bu son süreçte daha da iyi anlaşılmıştır :)

Dikkatimi çekti de, son cümle "ben dedikoduyu hiç sevmem" kalıbından uyarlanmış gibi sanki...

homesick alien dedi ki...

evet ya kastrasyon.. çok benzer tripler yaşamışız. ama garip mi? hayır tabii ki. koskoca oyungezer bu, yapar mı yapar =)