3 Kasım 2007 Cumartesi

mutluluk, belki de huzur?

mutluluk, benim hikayelerimde çok yeri olmayan bir şey. hükmediciliğinden ve yapaylığından hoşlanmadığım bir şey mutluluk. arayıştan uzaklaştırdığı, bir şeyleri bitirdiği, açık uçları kapattığı için kendimi mutlulukla aynı cümleye, aynı yaşama yakıştıramıyorum. haliyle peşinden de koşmuyorum.

mutluluğu ne kadar geçici, yapay buluyorsam huzuru da o derece önemsiyorum. aptallaştırmadığı, zihni açtığı, yeni yolları aydınlattığı için seviyorum huzuru. peşinden, icabında danalar gibi, sürüklenmeye değer görüyorum. "iç huzuru".. "gönül rahatlığı"..

ama son 3 gündür öyle şeyler yaşanıyor ki mutluluğa teslim oldum. 1 kasım sabahı saat 6:00 civarında başlayan ve henüz durulmayan bir mutluluk bu. oyungezer'in kapağının ilk kez bir okuru tarafından açıldığı, gözlerin satırlarına değdiği, okunduğu, anlaşıldığı, derginin amacına ulaştığı andan itibaren peşimi bırakmayan bu şey, olsa olsa mutluluk... ama ayaklarım yerde, yeni sayı için planlar hazır, enerji ilk sayıda olduğundan da fazla, moraller süper..

başlıyoruz işte, yeniden ve mutlulukla. aralık oyungezer'ine bir ay kala..

4 yorum:

neoxolmis dedi ki...

Dergiyi çok beğendim. Uzun zamandır eksik olan bir şeyler vardı ve bu eksiklik artık gitti diye düşünüyorum.

Hayırlı olsun hepimize :)

homesick alien dedi ki...

hayırlı olsun neo, hepimize =)
teşekkürler..

mert dedi ki...

2 yıldır derslerden dolayı level almayı bırakmıştım. ve son 1 yıldır acaba ne zaman başlasam tekrar almaya diyordum. "evet bu ay kesin tekrar başlıyorum" dediğim zaman ise derginin bölündüğünü öğrendim :) önce suçluluk hissetsemde nedensiz yere, oyungezer'le beraber garip bir şekilde size borçlanmış hissediyorum. ya almayı bıraktıktan sonra tekrar almaya karar verince oyungezerde kapanırsa diye :)

efrasiyab dedi ki...

ben dergi değilde şu mutsuzluk ve huzursuzluk hakkındaki tesbitlere takıldım. çok güzel ifade etmiş. iç huzursuzluğu gerek,
gönül rahatsızlığı lazım bizlere. kıyamet yakınken bu umursamazlık, bu populer kültürün kutsadığı nirvana reçeteleriyle harcanan zamanlar, cinsellik, şiddet... ve blog köşesinde bir topal karga olmak...
bu arada dergi hayırlı olsun hepinize