9 Ekim 2007 Salı

ay(dın)lık dergi

okuma önerisi: bu metin oda sıcaklığında ve şu linkteki ilk mesaj okunduktan sonra en ideal sonucu verecektir.

bu gece bir ayrı.. bin çeşit kaygıyla bir o kadar beklentinin karışımından oluşan oyungezer'in artık bir "geri sayım" takvimi de var. bu geceden itibaren 22 defa daha geceyi göreceğiz ve olağanüstü bir aksilik olmazsa bir sonraki sabah bayiden ilk oyungezer'imi alacağım. bunu hayal etmek bile müthiş bir heyecan veriyor.. üsküdar'dan mı alsam, koşuyolu'ndan mı? küçük bir markete mi sorsam yoksa vızır vızır işleyen o kiosklardan birinin standında gözlerimle mi arayıp bulsam? satıcıyla "benden önce alan oldu mu?" muhabbeti yapabilmek için bir iki gün daha mı beklesem, yoksa "ya bir başkası buradan almak ister de ben önce davrandığım için dergiyi bulamayınca vazgeçer" korkusuyla hiç almasam mı?

bu gece oyungezer'in gün yüzü görmesine sadece birkaç mutlu cumartesi, birkaç sıkıntılı çarşamba, bir iki tane de leş pazar kaldı. ve bana şimdiden ortalık aydınlanmış, sabah olmuş gibi geliyor. kulağımda tom waits'in viskiye bulanmış sesi: "november has tied me / to an old dead tree / get word to april / to rescue me (...)"

12 yorum:

ccasdasd dedi ki...

keşke kasıma sıkıştırmasaydınız yahu...

vakit çok bekleriz biz

ama bir yandan da erken çıkmasına sevindim.

keşke arşiv niteliğinde olsa ilk sayınız.mesela klasik oyunların demolarını felan verseniz...

neyse dergi çıkarmak sizin işiniz :) biz de okuyacağız , okutacağız tabii ki. dağıtım işi inşallah olur da alabiliriz dergiyi.

hepinize kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

Senden önce alacağım Serpil hanım kızım.

Adsız dedi ki...

sadece meraktan soruyorum; siz zombi misiniz_? başka kim saat 04.23te bloguna yazı yazar ki...


the Prestige

Adsız dedi ki...

ehehe genelde o saatlerde yazıyor bütün yazarlarımız:D sinan abi 5.05'te jets'N'guns tanıtmıştı
ayrıca almayın siz biz alacağı dergileri...
:D
Zımbılik(uğur)

homesick alien dedi ki...

=) 4:23 iyidir. yazma ve yaşama saatlerini çakıştırmak zor bir şey. ben yapamıyorum.

Adsız dedi ki...

Yanlış anlaşılmasın ama Serpil abla Seni çooooooooook seviyorum(bir abla olarak)

Gİzem Aksoy dedi ki...

Ne demek zombi misiniz? Aaaa bence de Serpil Abla en iyi yazma saati sabaha doğrudur sonuna kadar arkanızdayım!!!-başı neresi acıba?:)-Bu arada 1 kasım sabahı biz şimdik gidip oyungezer var mı diye mi sorucaz????ayyyyy ayyyy süperrrrr ağzım kulaklarımda mahalleyi turlucam şimdi sevinçten:)

ccasdasd dedi ki...

gece yazmak hakketen muhteşem oluyor.geceleri insan daha ayık hissediyor yahu.belki bu sıcak yüzünden gece rahatlıyorum ya o yüzden öyle diyorumdur :)

aman neyse konu o diil :) bir an önce dergiyi okuyalum , okutalım efem

Adsız dedi ki...

ben bu yazıya sadece =) yaparım.hani Kim Ki-Duk'un filmelerinde başrol oyuncular konuşmazda mimiklerle içindeki bütün fırtınaları anlatırlar ya bu yazıyı okuduktan sonra gerçekten öyle hissettim...

Adsız dedi ki...

derginin çıkmasına yaklaşık 1 hafta kaldı..
bence koşuyolundan al dergiyi serpil abla, hem bende dergiyi alırken karşılaşırız sonra sana biber'de sıcak birşeyler ısmarlarım yanında sohbetiyle..
oyungezer macerası başlar

homesick alien dedi ki...

koşuyolundan aldık semih.. ama karşılaşmadık sanırım. yani ilk dergiyi alan bizdik bu sabah, starbucks'ın ordaki dükkandan. biberde sıcak içecek için belki ay sonundaki bayi ziyaretim sırasında, belki gelecek ay.. bi ara karşılaşırız umarım =)

Adsız dedi ki...

selam Serpil yeni dergideki ilk rüya tamirleri köşen çoook güzel olmuş eline sağlık, anlatamadıklarını çok güzel anlatmışsın:) şüphesiz senden çok daha güzel yazılar okuycaz, dergimiz hepimize hayırlı olsun..kendine çoook iyi bak