13 Ekim 2007 Cumartesi

her gün bayram?

hani bize her gün bayramdı? tabii kastedilen bayram seyran dinlemeden çalışmaksa bir yanlış yok. demek ki ben tam tersinden anlamışım meseleyi. sanmıştım ki deliliğe vurursan her gün yan gelir yatarsın (çok sıkıcı, ömür tüketen bir şeydir aslında bu yan gelip yatmak).. işin içinde bir delilik (ya da bir delirme hali) var ama bende mi yoksa bu lafı uyduran abide mi bilemedim.

herkese tatlı bayramlar. mümkün olduğunca dinlenin, hayal kurun, gezin, oyungezer okuyun =)

not: dün birden paranoyaklığım tuttu, ya derginin ismini öğrenen birtakım fırsatçılar yemeyip içmeyip oyungezer ismini kullanarak bir dergi yapmış ve piyasaya çıkartmışsa diye.. markete gittiğimde hemen ortalığı kolaçan ettim. ters e görmedim hiç rafta, rahatladım..

5 yorum:

inesis. dedi ki...

zonguldak'ın zo'sundayım, hala yazı yazıyorum... uykum geldi. devam etmeliyim. acı yok rocky, acı yok...

Adsız dedi ki...

hakkı olm korsan oyungezer planımız ortaya çıktı şehri terket çabuk.
Zımbılik(uğur)

Murat dedi ki...

Serpil abla senin ve tüm oyungezer okurlarının bayramı kutlu olsun , bu korsan dergi olayından şaka da olsa hiç korkma biz o derginin orjinal olup olmadığını daha kapağından anlarız.

ccasdasd dedi ki...

Eski bayramlar da kalmadı ki...

Zaten pek kalabalık olmayan illere bölünmüş olan sülalemizden sadece 3 aileyle bayramlaşabildik... ( teyzemler - baba tarafı - anne tarafı )

korsan dergi bile olsa isim hakları felan sizde dimi :)

homesick alien dedi ki...

isim haklarını falan aldık tabi ama ne bileyim.. paranoya bu ya, olur mu olur