2 Eylül 2007 Pazar

hıçkırtan gerçek!

pek neşeli bir akşam bu akşam. evde ziggy'yleyiz, o sıkkın, havlayıp duruyor. sigur ros çalıyor, son derece sıkkın. odamın lambası 1500 yıldır patlak, masa lambası olabildiğince sıkkın, her an siyaha geçebilecek bir turuncuyla aydınlatmaya çalışıyor buraları. içecek stoğum sınırlı, uykusuzluk sınırsız... ama içim içime sığmıyor.

bu gece muhtemelen uyumayacağım, yeni dergi hışır hışır ediyor kafamın içinde, bir türlü rahat vermiyor. şu iki parçayı birleştir, yok ama önce şu soldakileri bir atalım, oradaki kutucuğu kaldır, buradaki spotu yeniden düzenle... ortada daha hiçbir şey yokken bu kadar motive olduğum bir iş daha hatırlamıyorum. bu coşkuya yaklaşabilen tek anım, ilkokula başlayacağım hafta babamın getirdiği sarı sırt çantasını gördüğümde hissettiklerim.

iyi bir şeyler geliyor. biliyorum, zira hıçkırıyorum yarım saattir. dergi çıkana kadar da bardağın tersinden su içmek, bööö'yle korkmak filan kesmeyecek..

16 yorum:

Gİzem Aksoy dedi ki...

yeni dergi miiiiiiiii?????:D:D:D:D:D işte budurr:D:D:D:D:D:D herhalde bütün karşıt duyguları yaşadım iki günde:D:D:D:D:D-bu kadar gülen yüz koyduğuma bakmayın ağlayacağım birazdan:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

İyi bir şeylerin geleceğinden eminim..Merak ettiğim kısmı ise zamanı:)Harıl harıl ve hevesle çalıştığınızı tahmin edebiliyorum.Umarım fazla uzun sürmez yeni derginizin çıkışı..
-DreameR-

Adsız dedi ki...

Pazar sabahından beri Silentium'dan Apart'ı dinliyorum, ama görüyorum ki kimsenin gücü yetmiyor bizleri, sanki her bireyini tanıdığım bu kocaman ailemzi birbirinden ayırmaya.Ve hepsi de sizin fedakârlıklarınızla oluyor. İçimde buruk bir sevinç var. Bekliyorum tekrar dergimizin sayfalarında buluşmayı.

Adsız dedi ki...

and though they did hurt me so bad
in the fear and alarm
you did not desert me
my brothers in arms...

Smaerdyad dedi ki...

Sigur Rós şahane gruptur : )

Ahmet Kamil Keleş dedi ki...

Yeni ve daha güzel bir şeyin geleceğini düşünen kişilerden birisi de benim.
Yeni derginiz için başarılarını tekrar diliyorum.

Gİzem Aksoy dedi ki...

Serpil Abla Homesick Alien Radiohead'in Subterranean Homesick Alien'nından mı geliyor?:)

Enes dedi ki...

Ben en çok adını merak ediyorum derginin. Yoksa kaliteli olacağı geçmişten ProGamer ve yakın gelecekten Level'dan belli...

homesick alien dedi ki...

blog güzel bir şeymiş.. sevdiğim sesleri duymak için bir ay beklememe gerek kalmıyor. çok sağolun, cesaret verdiğiniz, yanımızda olduğunuz, daha önemlisi varolduğunuz için.

homesick alien dedi ki...

bu arada;
doğru bildin gizem. homesick alien radiohead'den geliyor.

dreamer, dergi için tam çıkış tarihini söylemem doğru olmaz ama "nasılsa daha çıkmaz" demeyin, gözünüz raflarda olsun, zaten ilk sayıdan önceki bir hafta filan ben burada hoplayıp zıplıyo olucam muhtemelen, halimden anlarsınız.

enes, derginin ismi belli oldu ama şimdilik sır. biraz daha ısınalım, dergi de ismini bi benimsesin, hemen size de haber uçuracağız. umarım siz de beğenirsiniz.

Smaerdyad dedi ki...

derginin ismi uykusuz gibi bişi olmasın da : )

Kastrasyon dedi ki...

Merhaba Serpil Hanım;
(Biliyorum, abla demek gibi bir adet var ama ben galiba medeni cesaretten biraz yoksunum...)

Yazılarınızı PC Gamer'dan beri takip ederim. Level'dan ayrılan kadronun yeni bir dergiye hazırlandığını öğrenmek beni çok mutlu etti.

Game Show'un fotokopiyle çoğaltılmış sayılarının küçük bilgisayar dükkanlarında satıldığı günlerden bu yana ne kadar zaman geçmiş... 'Turkish Gaming Community' gelişiyor.

Commodore 64'lü dönemlerden başlayarak bu süreci takip etme olanağı buldum. Yani henüz emeklemeye bile başlamadığı, ana rahminde dönüp durduğu günlerden beri.

Bunca yılın tecrübesini sizlerle birlikte ürüne dönüştürmek isterim. "25 yaşındayım. İletişim fakültesi mezunuyum. Kalemim oldukça kuvvetlidir. Ve en önemlisi, bir maceraya atılabilecek durumdayım" desem...

Yazı hazırlamak bir yana, yeni derginin altyapı çalışmalarında da aktif rol alabilirim. Yani kuzuyu yemek kadar, beslemekte de memnuniyetle yanınızda olurum.

Bana kısa sürede olumlu ya da olumsuz bir geri dönüş yapabilirseniz çok sevinirim.

E-posta adresim: acgur@hotmail.com

Saygılar sunar, başarılar dilerim.

İyi çalışmalar...

Adsız dedi ki...

Yeni derginizde başarılı olmanızı dilerim.İsmi ne kadar erken açıklar ne kadar çabuk site açarsanız o kadar iyi olur bence.

Adsız dedi ki...

İsmi ''SEVİYE'' olsun yeni derginin. :D Hem daha 'öz' türkçe hem de (öyle bir amacı olmasa da) belli yerlere mesaj gönderir. Ayrıca başarılarınızın devamını dilerim. Hiç boş bırakma bu sayfaları homesick alien. ;)
NİYO

homesick alien dedi ki...

derginin ismi konusunda şu anda patent bürosuyla cebelleşiyoruz. ekstra aksilik çıkmazsa birkaç gün içinde isim kesinleşecek, web sitesi açılacak, logo tasarımı yapılacak. ama ismin "seviye" olmayacağına emin olabilirsin niyo :)

kastrasyon'a;
türkiye'de oyun dergiciliği soyağacı biraz cılızdır, pek meyve vermemiştir, hepimiz biliyoruz. oraya yeni dallar eklenmesi, yeni şeyler denenmesi gerekiyor, bu saatten sonra kökü sağlamlaştırmanın tek yolu sanırım bu. "yeni dergi", hani hiçbi şey olmasa buna hizmet edecek, o yüzden de boşa gitmeyecek bence..

Ace dedi ki...

"Serpil Abla"... Bir insanın, tanımadığı insana seslenirken kullanabileceği daha ilginç bir hitap olamaz gibi geldi yazdığım an. Ama galiba sonradan fark ettim ki tanımıyo değilim hiçbirinizi, zaten burası da bir mesajlaşma servisi değil öyle ya. Ben sadece bu yazıyı okurken gördüğüm "sarı sırt çantası" ile ilgili yorum yapmak istemiştim (burası bir blog, öyle ya..) geçen gün kendi yazdığım bir yazıyı getirdi aklıma nedense.. eğer bir gün biraz vaktin olursa serpil abla bir bakıver)yazılıarımı okutabileceğim daha mantıklı birisi de gelmedi aklıma, yine neden bilmiyorum.(http:c-frost.blogspot.com) buradaki ilk yazı galiba senin sırt çantana karşılık benim turuncu tankım geldi ilk aklıma..
Yeni dergi süper olucak bu arada söylemeden geçmeyeyim... Tüm tanıdıklara selamlar! Tuğbek Abi'ye de ayrıca selamlar, eğer yeni derginizde Valusoft oyunları inceletmek isterseniz ben her zaman varım!
Viva la Resistance!