27 Ağustos 2007 Pazartesi

silik mavi

uzun uzun konuşmayı değil ama kontrolü klavyeye bırakıp uzun uzun yazmayı seviyorum. ama blogun bu ilk mesajına bu muameleyi yapmayacağım. düşünülecek, tartılıp biçilecek öyle çok şey var ki söylemeye ya da yazmaya sıra gelmiyor. sıra gelse de içimden gelmiyor. silik bir maviyi anlatmanın, sözcüklere yüklenmemesi gereken bir şey olduğu hissiyle, susmaya doğru yanaşıyorum.

aidiyet hissi güçlüdür, çöpü kapının önüne çıkartır gibi atamaz insan bu hissi. dahası çıkartıp bi kenara koymayı başarsanız da hafiflemiş olmazsınız, yeri açık kalır. ancak ve sadece zamanla yeni açıkların yanında unutulmaya başlar, kaybolmasa da...

kafamı allak bullak eden şey işte bu. aidiyet hissim parçalanırken bir yandan yepyeni bir aidiyet başlıyor. uzaktan silik mavi bir şeyler yaklaşıyor, neye dönüşeceğinden emin olmasam da kendimi içine bırakabileceğim, sarılabileceğim, ait olabileceğim yeni bir şeyler... kafam karışıyor.

8 yorum:

Gİzem Aksoy dedi ki...

ilk ben yorum atıyım dedim:)serpil abla seni buralardan takip edicez artık napalım...en azından bir teselli oldu benim için bu blog un oluşması...yine çok iyi bir yazı olmuş ellerinize sağlık.

homesick alien dedi ki...

teşekkür ederim gizem. umarım yakında yei dergiden de haberleşeceğiz yine. ama o zamana kadar, evet buradayız :)

Enes dedi ki...

Serpil abla, çoğu zaman harf topluluklarından öteye gitmeyen kelimelerin acaba ne kadar anlam bulabileceğini senin yazılarından keşfettim ve etmeye devam ediyorum.

Yeni dergiye kadar yazdıklarını okuyacak bir yer olması çok güzel...

kendine iyi bak

homesick alien dedi ki...

çok sağol muhammed, siz yeter ki okumak isteyin, ben hiç üşenmem yazarım valla.. elle tutulur sayfalarda tekrar görüşmek üzere..

Adsız dedi ki...

bir blog açıp bizi yazilarinizdan mahrum etmediniz icin tesekkurler yeni çalışmanizi merakla bekiyoruz

homesick alien dedi ki...

yalnız bırakmadığınız için esas ben teşekkür ederim mete. sağol.

Hard2Get dedi ki...

serpil apla ailecek takipçisiyiz sizlerin , level ekibinin.oyungezer de de iyi iş çıkarırsınız umarım.öff büyüsem de ben de size katılabilsem :( .

Adsız dedi ki...

bilmemki ya üf adımda serpil ya oyüzden neyse çok sıkıcısınız