13 Ekim 2009 Salı

kim bu kafa!?!1


kocaman, ağır mı ağır, ikinci bir kafayla uyandım bu sabah. lodos kafasıymış. pencere açıktı, bütün ev uğulduyordu, yeni kafam yerinden kıpırdamak istemiyordu. dedim ki, seni bloga yazayım da cümle aleme rezil ol, gör gününü.. fakat yeni kafam hâlâ kocaman. diğeri de yazık, yazarak falan lodosun henüz süpürmediklerini kurtarmaya çalışıyor.
bulursam bu kayda bir tane resim ekleyeceğim. ya da rüyatamirleri'ni rahat bırakıp ciddi ciddi twitter kullanmaya başlamak..

edit: gerçekten tam da aradığım gibiymiş.. (bulamadım, gelme üstüme =/ )

6 yorum:

homesick alien dedi ki...

kaldırıcam bu hmmm kutucuklarını.. gelip "benim de başım ağrıdı" desenize ya =(

Loreathan dedi ki...

Serpil'cim bence bu yazıya en uygun foto, scream tablosu olurdu:D

homesick alien dedi ki...

=) ama onun kafası küçük, ince, uzun.. ben daha çok uğur gürsoy'un çizdiği balon kafalı adamlara benzer bi tane arıyorum (arıyodum).

Loreathan dedi ki...

Hahah rüzgar uğultu filan aklıma onu getirdi, ama anladım olayı Uğur Gürsoy diyince sen:D

homesick alien dedi ki...

olmuş mu cenk =)

Loreathan dedi ki...

Hhaha olmuş olmuş ^_^
mesajlı hem de:D
Benim bloga uğramıyosun bu arada kınıyorum lol:D